woensdag 7 januari 2009

Catalogiseer je boekenkast met LibraryThing (ding 18)

Het is me helaas niet gelukt om mijn LibraryThing als widget op mijn blog te krijgen, voorlopig staat er alleen een link. Heb van alles geprobeerd met mijn HTML maar het wilde niet. Zal zeker heel simpel zijn maar vandaag niet meer.

Ik ben nu dus ook lid (weer een account erbij!) van LibraryThing en zou mijn boekenkast kunnen catalogiseren. Ik dacht dat ik maar moet beginnen met mijn nachtkastje en daarom is er voorlopig maar een boek gecatalogiseerd. De overige tien boeken die zich naast mijn bed opstapelen moeten nog even wachten. Maar heel eerlijk: ik vind LibraryThing een prachtige site.

Ik hoop dat ik gauw gebruik ervan kan maken voor mijn accountmanager blog die ik nog moet opzetten. Dit zal ik in elk geval onthouden!

Bij deze de profielfoto die ik aan mijn LibraryThing profiel heb toegevoegd:


"Der Bücherwurm" van Carl Spitzweg

Geen opmerkingen: