maandag 12 januari 2009

Evaluatie (ding 23)

De deadline is bijna afgelopen, daarom zal ik het laatste ding volgens de voorgegeven vragen afhandelen:

Wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken?
Bloggen vind ik echt fantastisch! En fantastisch wat men aan gadgets en widgets allemaal op de blog kan toevoegen.

Wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met de organisatie waar je werkt?
Deze cursus heeft Web2.0 in de organisatie bespreekbaar gemaakt. In vele gevallen en daar reken ik me ook bij was 23dingen een echte eye-opener.

Waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma?
Wat mij verraste waren de dingen die ik eigenlijk al deed zonder te beseffen dat ze typische Web2.0 toepassingen zijn.

wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?
Ik vond de cursus en de aparte stappen rondom helder. Misschien dat er wel gekeken moet worden dat het aandeel van Nederlandstalige voorbeelden voor sites en oefeningen (en volgens mij groeit die alleen maar) bijgehouden en aangepast wordt.

En vul aan: “23 Dingen is voor mij …”
...een blik in het heden en de toekomst zoals onze wereld voor een deel (digitaal) in elkaar steekt.
En nu kan ik zeggen:

1 opmerking:

SchaapVeronica zei

De eindstreep gehaald! Gefeliciteerd!