maandag 3 oktober 2011

Terug in Madrid

Na een voorspoedige reis, vooral het laatste stuk met de Express Bus beviel me uitstekend, ben ik gisteren rondom 16 uur in Hostal Veguin gearriveerd. Ik mocht weer mijn kamertje nr.4 betrekken en vooral Oma reageerde enthousiast op mijn aankomst. Gisterenavond ben ik nog even een driehoekje gelopen via de c/ Montera naar El Sol en vandaar weer schuin naar boven naar Gran Via, op zoek naar het VIPs restaurant waaraan ik zo goede herinneringen had. Helaas viel me deze keer het menu tegen, ze hebben veel veranderd en dat is jammer. Om negen uur zat ik weer op mijn kamer en heb ik nog mijn gidsen bestudeerd. Er valt ook zo veel te zien!
Toen ik vanochtend via de c/Montera naar school slenterde viel me op dat er nu zo veel meer keuze is aan ontbijtgelegenheden. Voorheen was eigenlijk altijd McDonald mijn vast adres voor mijn ochtendkoffie, maar nu kan ik echt wel kiezen. Vandaag de koffie gehaald bij Cafe en Te, morgen zal ik iets anders proberen.

Nu zit ik weer op school, ook deze keer volg ik lessen aan de c/ Montera en dat is prima. Over tien minuten starten de lessen.

Ik heb nog geen idee wat ik vanmiddag ga doen, musea is niet mogelijk want bijna alle musea zijn op maandag gesloten. Ik denk dat ik naar een park en of tuin zal gaan. Ik heb er nog wat op mijn lijstje staan. En voor de rest zal ik wel zien wat ik zoal tegen kom.

1 opmerking:

Fien zei

Hee Doro,
lang geleden dat we elkaar spraken.
Veel plezier daar in Madrid!