zaterdag 3 oktober 2009

Spaanse lessen in Madrid 2009

Ik ben de hele dag aan het rommelen geweest: was gedraaid, opgeruimd, boodschappen gedaan, spullen bij elkaar gezocht, met veel gedoe online ingecheckt, nog de volkstuin ingeweest om courgetten en suikermais te halen, met het gezin gegeten, wasjes opgehangen, koffer gepakt...he,he nu ben ik eindelijk klaar. De koffer staat naast het bed, klaar voor vertrek!
Morgenochtend neem ik de trein van kwart voor tien richting Schiphol. Om 12.55 uur ga ik de lucht in. Ben toch een beetje zenuwachtig, vind het ook weer spannend om zo in mijn eentje naar Madrid te gaan. Enig verschil met vorig jaar is, dat ik weet wat me te wachten staat. Heb ook weer een kamer toegewezen gekregen in Hostal Veguin. Zou ik ook dezelfde kamer krijgen? Ben benieuwd!

Zo, nu nog met het gezin een filmpje kijken. Vorige week hebben deel 1 gezien van "Pirate's Heart", het verhaal van Klaus Stoertebeker, een Duitse piraat in de 15de eeuw, vanavond dus deel 2. Bram vindt het altijd heel gezellig om met z'n allen voor de buis te hangen. Ik ook wel!
En daarna dan ook op tijd naar bed!
Hasta manana, Madrid!

Geen opmerkingen: